FYF*N VA JAG HATAR BUSSAR!!

jag är så jävla arg att jag skulle kunna skära av mig min höger hand. Var nästan precis framme där bussen ska stanna och den stannar inte?! den bara åker?! kan ni fatta att jag blev arg när jag såg bussen åka förbi framför mina ögon. jag hatar verkligen bussar den finns nog inget värre, alltid ska man hamna fel eller så ska dom som kör vara dryga, jag tycker redan att det är obehagligt att åka buss måste dom då rent ut sagt skita i att hämta upp mig?! nej så ska det fan inte va. jag skulle till philip för han skulle hjälpa mig med matten eftersom jag hamnat lite efter pga att jag varit sjuk. men jag fick gå hem från den där jävla bussstationen. TACK LÄNSTRAFIKEN. nu ska jag fan kolla på någon film istället så jag blir på humör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast jag såg ju dej, du var ju nt alls nära bussen, du börja springa vid bron, sen var du typ vid rondeln när bussen åkte, och busshållsplatsen ligger vid ica typ :)

2011-03-02 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0